LÆR Å MEDITER HJEMME

Trinn 2. Meditasjon grunnkurs
Du lærer to meditasjonsteknikker.

Den første er Kaya Sthairyam som betyr kropps stødighet og handler om å mestre å sitte helt stille uten å røre en muskel. Det er som å lære å sykle, litt utfordrende til å begynne med og etterhvert sitter du like behagelig som i en deilig lenestol.

Den andre teknikker heter Antar Mouna og betyr indre stillhet. Med grunnlaget du har fra kaya sthairyam er du klar for å observere tankene og jobbe med sinnet for å hjelpe deg til å roe ned å skape en fredfull klarhet.

Meditasjon

HVORFOR MEDITERE

Livets utfordringer kan gi oss mentalt ubehag. Det er vondt å sitte med vanskelige følelser. Med meditasjon og mental trening får du metoder som du kan bruke til å hjelpe deg selv. Resultatet er et klarere og mer tålmodig og fredfullt sinn. Du mestrer sosiale settinger bedre, slipper konflikter og unngår langvarig bitterhet, sover bedre, konsentrerer deg bedre og rett og slett opplever at livet er bedre å leve.

Samling 1. 23. Sep kl 10-1130
Samling 2. 21. Okt kl 10-1130
Samling 3. 18. Nov kl 10-1130
Samling 4. 16. Des kl 10-1130

 

Du får  7 stk lydspor til å praktisere 5-20 min meditasjon hjemme. Vi anbefaler at du setter av tid hver dag til å praktisere. Det er ikke lett, men etterhvert som du merker hva meditasjonen gir deg blir det enklere og enklere.

PRIS kr 2250
PÅMELDING:https://studiobookingsonline.com/sankalpayoga/workshop