Mental trening

Hjernen din har stort potensiale, og også den øker sin styrke og mangfold ved trening. Du kan trene oppmerksomhet, tilstedeværelse og konsentrasjon. Hvorfor? Rett og slett for å ha det bedre med deg selv og verden rundt deg. Og, ikke minst, sånn at verden rundt også har det bedre med deg. Mental trening gir gode resultater ved en daglig praksis på 5 til 30 min.

Lær mer

Mer av det gode i hodet

Mental trening er en individuell reise. Du kjenner når du er sulten på en forandring og ønsker å lære deg noe nytt. Det er gjerne i sporene etter ubehag at lysten på livsmestring blomster. Det er den perfekte tiden for å lære seg avspenning som er det første steget i mental trening. Det er en krevende reise og du vil møte deg selv i døra mange ganger. Skal du få et godt utbytte av mental trening må du nemlig praktisere jevnlig. Er du sulten og klar? Book deg time til mental trening PT i dag.

Avspenning

Trinn 1 i mental trening er å trene seg opp til å være fullstendig avslappet og samtidig oppmerksom. Både kropp og hjerne blir restituert.

Yoga Nidra

En dypere form for avspenning hvor du begynner å trene på konsentrasjon og visualisering. Her foregår en slags omprogrammering av den mentale programvaren, en selvhypnose.

Meditasjon

Den dypeste form for konsentrasjon. Våre flyktige tanker er vanskelig å fange. Med trening klarer du å holde fast ved en tanke over lenger tid, og helt til slutt klarer du å la være å tenke i det hele tatt.

Yoga Nidra

Bli Yoga Nidra Instruktør

Meditasjon

Lær å mediter hjemme

Avspenning

Begynn med yoga nidra avspenning hjemme

Klar for å begynne?

Vi er klare når du er det. Du kan bli medlem og begynne på kurs når du vil i løpet av året.